fredag 8. februar 2013

10 dager igjen til Bolig Pluss marsutgaven ♥



Den 18 februar kommer reportasjen som Julie Liljeroth og teamet fra Bolig Pluss laget da de var her i august 2012.
Fotograf, stylist og journalist kom fra Oslo for å lage bolig reportasjen.
Jeg var en av 10 som kom videre i magasinet`s kåring av "norges vakreste hjem"

Jeg kom ikke helt til topps i konkuransen, men det var kjempe gøy bare å få være med! :)

Det som er mest gøy med alt dette er at min store drøm om å få mitt hjem på trykk i et interiørmagasin er i ferd med å bli oppfylt Sukk :)

Stikkord denne utgaven er "stort fargetema". 
"Fargene er tilbake i interiøret. I marsutgaven av Bolig Pluss får du inspirasjon til hvordan du kan innrede med farger på din egen personlige måte" - skriver de om utgaven.



Gleder meg til å se hvordan reportasjen ble :)


2 kommentarer:

  1. Hurra!!! Skjønner godt at du gleder deg villt!:))

    God helg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja blir kjempe spennende!!! Wiiiii :) 9 dager igjen nå...

      God helg til deg også :)

      Slett