torsdag 21. februar 2013

Ett nytt (stort) prosjekt kan begynne


Det ringte på døren i går, der sto postmannen med en pakke til meg.
Det var tapetene jeg nettopp hadde bestilt. Ble overasket over hvor fort det gikk å få de tilsendt.
Postmannen lo av meg der jeg jublet over pakken da jeg så hvem det var fra :)


Så nå er det bare å finne frem en bøtte vann, svamp og sparkel spade, og sette i gang med å fjerne den uhyggelige strietapeten som er på veggene i stuen. Den nye tapeten er såpass tynn at jeg fjerne underlaget. De andre tapetene jeg har satt opp i huset har det vert ganske mye struktur i, så jeg har sluppet å fjerne strien under. Orker ikke å skimte den fæle gamle gjennom den nye fiiiine tapeten. Kjedlig jobb, men... blir bra når det er gjort :)
Da kan det som er gøy begynne, nemmelig selve tapetseringen! Jippi! :) 


Veggene som skal få gjennomgå er hele veggen bak tv og rundt dør ut i gang oppe, og veggen under vinduet.



Har du noen tapet-prosjekter på gang?




3 kommentarer:

  1. Ja mange prosjekter på gang jeg og. Gleder meg til resultatet ditt.:)

    SvarSlett
  2. Glemte å spørre deg. Hva betalte du for rullene der du fant de kontra i butikken? Jeg finner ikke den jeg liker der inne, og det er ingen nyhet.... Kanskje du skal få lov å vise meg om du vil...:)

    SvarSlett