søndag 14. juli 2013

Soverom del 2. Ferdig :)

 Nå er jeg ferdig med soverommet! Det er deilig å si det, ferdig med soverommet! :)
Jeg er superfornøyd med hvordan det ble til slutt!

Her er litt av prosessen :) 

Tapeten jeg hadde bestilt var Eco Street 6687, fra Borge.
Lysekronene var ikke de enkleste å sette opp, men det gikk på et vis.
Annen hver tapetlengde måtte stemme overens med mønsteret for at det skulle bli riktig.


Skoene mine er et kapittel for seg selv. Elsker høye hæler!
Hver gang jeg er ute å reiser finner jeg nye skatter, som de røde med hvit hæl, polkadotter og stor sløyfe på. 
De kjøpte jeg i London fer noen år siden. Elsker de!
Nå er de alle nypusset og hengt opp på veggen.
De henger etter hælen på tynne gardinstenger på en slags J formet krok fra Jernia.


  Ved hodeenden på sengen har jeg satt opp igjen hyllen jeg laget for en stund siden. 
Jeg har brukt hylleknekter fra Ikea og høvlet og beiset plankene.
Godt å få litt oppbevaringsplass på det lille rommet. Der er litt av vesker og diverse bunads utstyr.


Fant en oppbrukt snelle til hamp tråd som jeg borret hull i og skrudde opp på veggen. 
Den fungerer fint som en knagg til noen vesker.
Solbrillene er samlet i vinduskarmen.


Litt planlegging må til før bilder og diverse henges opp.


 Er ganske fornøyd med sluttresultatet :)






Hva syntes du? :)







1 kommentar:

  1. Rett og slett lekkert. Enkelt og greit. Tapeten var jo utrolig flott. Ingen tvil om at den passet inn hjemme hos deg. Soverommet ble noe annet for å si det slik nå.:)

    SvarSlett