onsdag 10. juli 2013

Soverom - del 1 :)

Holder på å pusse opp soverommet. 



Stripping av strietapet, pusse, sparkle, pusse (igjen) og grunne veggene er alt nå unnagjort. 
Gulvet har fått noen strøk maling i fargen retroblå. Min favoritt.
Venter bare tålmodig på tapeten som er bestilt. Hedligvis er det ferie og deilig vær ute.
Ingen bekymringer... :)
Dagen min har bestått av sol, sommertempratur, Harry Hole, solbriller, grilling og hvitvin.
Kan ikke klage :)



Tapeten jeg venter på er fra Borge og heter Eco street 6687. 
Den er lys med liten skrift over hele og har store lysekroner i hvitt og sølv.



Slik ser det ut nå mens jeg får satt tålmodigheten min på en stor prøve :)


Eplekassen fra Sogndal skal jeg lage en hylle i og henge opp på veggen.


Mulig jeg skal polstre og trekke om platen bak sengen. Må vente å se hvordan det blir med tapeten. 
Men jeg gleder meg iallefall til og henge opp vesker og høye hæler. Hyller, bilder, skilt og dill.
Sette mitt rare preg på (det lille) rommet :)


I mellomtiden står skoene mine i loftstrappen og venter på en puss, før de kommer opp på veggen igjen :)


Håper på mange flere deilige sommerdager!


1 kommentar:

  1. Herlig tapet du har funnet da. Kommer til å bli kjempe fin der inne. Kjenner til det å vente ja.... Blir så bra.

    SvarSlett