torsdag 24. januar 2013

Overraskelse fra "Hinnatanten" ♥

Fikk meg en kjempegøy overraskelse i dag! :)



Telefonen ringte, det var ukjent nummer. 
Pleier som regel ikke å ta telefonen når jeg er på jobb, men i dag gjorde jeg det.
Det var et blomsterbud som ringte! :)
Han lurte på om jeg var hjemme? Det var jeg ikke, men han kunne komme på jobben min og levere der... 
Hvem i all verden skulle sende meg blomster i dag!? Ingen spessiell dag. 
Nysjerrigheten tok nesten knekken på meg, men da kom budet.

Jeg fikk en nyyyydelig bukett med tulipaner :)

Min søte "Hinnatante" hadde sendt blomstene til meg :) 

(Hinnatanten er pappa sin eldre søster Tante Hanne. Hinna er plassen jeg kommer fra.)

Les det søte kortet som fulgte blomstene :)


Har du sendt blomster til noen uten noen spesiell grunn?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar