torsdag 10. januar 2013

Gangen


Gangen er neste prosjekt som skal få en makeover :)
Har bestilt ny ytterdør, den vi har nå er på ingen måte tett. 
Gamle hus er "velsignet" med trekk, så det kan være ganske så kaldt i gangen til tider. Men nå skal det bli bra tenker jeg :)



Døren jeg har bestilt har et ganske stort vindu slik at vi får litt lys inn i den ellers så mørke gangen. Har bestilt med vanlig glass, og ikke Cotswell som er det ruglete glasset som vanligvis følger med dører. Syntes det er mye finere med klart glass. Da kan jeg velge om jeg vil sette på en film, slik at du hindrer innsyn. Eller om jeg vil ha en gardin på innsiden.

Når døren har komt på plass, og lister og lignende er på plass skal veggene i gangen få tapet :)
Elsker tapeter!!! :)

 Nå er veggene dekket med en vanlig strietapet (noe jeg får frysninger på ryggen av) så jeg gleder meg til at den er borte vekk.
Har funnet en tapet som var litt gøy som jeg lurer på om jeg skal kjøpe. Den er hvit med gule prikker på! :)


  Er veldig glad i litt uvanlige kombinasjoner når det kommer til interiør :)
Håper det blir like gøy som det jeg ser for meg!

Ellers så er trappen vår også under oppussing. Det er et prosjekt som tar litt tid, og som jeg trenger litt hjelp til. Derfor må vi ta tiden til hjelp og gå forsiktig i trappen i mellomtiden :)


Blir nok bra til slutt :)

Ps, Lyslenken er fra kremmerhuset. Liker "festival" looken Georg kaldte det :)

2 kommentarer: