fredag 11. juli 2014

Koser meg med arbeid i "hagen" :)


Det er ferie, det er sol og det er såå deilig!!!

Men som vanlig klarer jeg ikke sitte i ro, må ha noe å gjøre på...
Derfor fant jeg ut at jeg skulle fortsette å legge brostein utenfor hos oss, eller rettere sagt utenfor hos naboen :)
(de som har inngang på andre siden av huset)


Så da var det bare å begynne å grave og plukke vekk asfalt og småstein.
Det ble en god del poser med stein som skulle på dynga.




 

Her er bilde av ferdig prosjekt.
Selv om ikke så mye av brosteinen vises pga blomsterkassen ble det kjempefint,
jeg er veldig fornøyd med både innsats og resultat :)
Så nå er det ikke annet å gjøre en å vente på at gressfrøene jeg har strødd utover begynner å spire mellom steinene.


Når brosteinen var ferdig lagt beveget jeg meg rundt hjørnet på huset,
der hvor jeg hadde lagret steinene jeg hadde til overs når vi la skiferhellene.
Valmueblomstene hadde vokst opp mellom steinene og var avblomstret.
Det ble fint når jeg fikk luket, kostet og plassert steinene tilbake inntil huset. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar