søndag 3. mars 2013

Snømannen ble omsider borte...


Siden vi er i Mars - den første vår måneden, var det på tide å ta vekk snømannen på kjøleskapet.
Vinteren er forhåpentligvis borte for denne gang!



Hadde brukt små foto klistrelapper til å feste papiret og kartongen med, det var ikke særlig smart!
Tapen er virkelig sterk og det måtte mye skuring og plukking til å få den vekk.
Jeg hadde selvsagt brukt ca tre ganger så mye tape som strengt tatt nødvendig, men men...

Så bare et lite tips til den som måtte få lyst til å gjøre det samme, 
sjekk at tapen du bruker er lett å fjerne.

Det positive var at nå er kjøleskapet skinnende rent :) Bonus! 



Ha en fin søndag :)






3 kommentarer:

  1. Din kveld var ikke ulik min med andre ord.... Litt vin i glasset og kos. Kjekt det.

    SvarSlett
  2. Snømannen din var fin den, og ja på tide uten tvil.
    Gleder meg til å rive tapet med deg jeg.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja snømannen var fin! Det var symbolsk deilig å ta den vekk den første vår helgen i år. Fikk "nå e d vår" følelsen :) Deilig! Ja d blir bra me litt hjelp te tapet-riving Vanja! Glede meg :)

      Slett