fredag 8. mars 2013

En oppsats eller to? - del to :)

Den andre oppsatsen jeg fikk bestilling på skulle inneholde en flaske Cognac og bestå av planter. 
Resten var opp til meg.


Kjøpte kurv, to store flotte 2-grenede orkideèr, to eføy planter, en krokkos i hvitt,
to blå perleplomster, mose og noen sommerfugler.


Det var veldig gøy å lage den!
Drømte tilbake til barndommen, da jeg var med mamma eller pappa på jobb.
Mamma er utdannet blomsterdekoratør og Pappa gartner.
Da jeg var liten fikk jeg alltid lage oppsatser av "resteblomster" på bakrommet i mammas blomsterbutikk.
Eller hjelpe til i havet av blomster som var på gartnerhallen der Pappa jobbet.
Det var sååå stas :)


Slik ble (den gedigne) oppsatsen. Håper han som fikk den ble glad :)




(litt variabelt lys på bildene, prøver meg fremdeles frem på kameraet mitt)

2 kommentarer:

  1. Begge oppsatsene ble tatt imot med applaus.
    Hun som fikk bøtten begynte å gråte av glede. At noen kunne få til noe slikt med en bøtte, det var over hennes fantasi.
    Den største ble rost opp i skyene av alle sammen. Helt nydelig satt sammen, og jeg vet at det kommer flere bestillinger.:)

    SvarSlett