lørdag 31. august 2013

Ny bakgård ♥

Den minste og koseligste bakgården i byen :)


Bakgården vår er i underkant av 3 m2, så den er nok garantert den minste
 men nå også muligens den koseligste bakgården i hele Bergen :)
Iallefall syntes jeg det!


Hele bakgården ble vasket i kraftvask og er nå skinnende hvit.
Skapet fra Kremmerhuset har fått 3 lag med orange bengalakk, håper det holder seg fint og ikke blir helt ødelagt av regnværet. 
Jeg skal uansett nyte det så lenge jeg har det :)


Tørketrommelen vår står på gamle utedoen som også rommer varmtvannstanken vår.
Liker så godt plakaten på døren :)
Jeg har snekret en arbeidsbenk og hengt opp en gardin i voksstoff fra Stoff og Stil. 
Det var vanskelig å bestemme seg for hvilken farge jeg skulle ha på forhenget, men endte på blått. 
Så får jeg bytte om en stund om jeg får lyst (noe jeg garantert får ;))


Så nå gleder jeg meg til å plante om blomster og bruke den lille arbeidsplassen :)



1 kommentar:

  1. Du har en utrolig koselig bakgård, og det er virkelig et syn alt du har fått gjort der ute. Hadde jeg alle de ideene dine... oi oi sier jeg bare. Du er flink.:)

    SvarSlett