fredag 12. juli 2013

Nytt sommersengetøy :)

Mens jeg venter på at tapeten skal komme har jeg laget et nytt sengetøy.
Har alltid problemer med å finne sengetøy som jeg virkelig liker, pga størrelsen på dobbeldynen vår. 
Ikke alle butikker som fører størrelsen og derfor er det et begrenset utvalg.

Jeg har derfor funnet ut at det er lettest å sy sitt eget :)


Jeg kjøpte to stk enkle sengesett på Kid interiør som jeg har sydd om til et stort.
De er i deiligste Lille Martine stoffet, og er småblomstret og sommelig.
 Jeg har sydd på et dekorativt orange bånd med blonder langs toppen. 
I åpningen nede har jeg sydd fast bånd for å hindre at dynen forsvinner ut i løpet av natten.



Gleder meg til å legge meg i kveld i deilig nytt (og nyvasket) sengetøy :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar