mandag 3. september 2012

Nye Skatter ♥

Georg kom hjem med nye gamle skatter til meg i dag  
Jeg hadde vert inne på qxl siden til en kollega av han og funnet meg noen favoritter, men fant ut at jeg ikke hadde penger til det akkurat nå. Snille snille Georg som kjøpte det i all hemmelighet, kom hjem og overasket meg! 
Perfekt kjæreste 



2 gamle melkespann fra Fiskemannen på QXL ;) 
Og den gamle stolen fra hytten til Besteforeldrene mine.



Ny bøtte gammel skuffe fra en apotek-benk og en stor morter.


Ny gammel kartong boks med Rothmans sigaretter :)
Melkespannet fikk jeg av svigermor
Eplegrønne Kivi lyslykter fra Iittala.


Nytt gammelt Catrineholm fat i en nyyydelig blåfarge 


Til slutt en stor takk til jentene jeg syklet Rallarveien med i helgen!
Hadde det suuuuupergøy :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar