torsdag 10. januar 2013

Tapeter ♥

Ingen hemmelighet at jeg elsker tapeter :)


Har funnet en tapet som jeg vil ha i stuen i kombinasjon med tapeten med drivved som er på den ene veggen.


Det er en lys bakgrunn med tekst i beige på, som ser ut som en avis uten bilder.

Den vil jeg ha på veggen ved vinduet og hele veggen som tv står inntil. Det er et lite prosjekt for jeg må ta ned hyllene som jeg har laget. Huset vårt er har gipsplater, så hyllene er hengt opp med gipsplugger. Håper det går fint å skru de ut og så inn igjen i samme hullet.... Men det får jeg se når jeg kommer så langt :)



Tror og håper det bli bra når jeg bare kommer så langt :)
Bilder kommer selvfølgelig når jeg bare får begynt....

Her er bilde av tapeten, men i sort / hvitt. Jeg skal ha i beige / hvitt.


2 kommentarer:

  1. For en fascinerende hjem du har fått :O) Måtte inn å se etter tips fra Inneuteferdig ;) Hærlige hjem er det noe som heter, og ditt må jo passe perfekt :)) Er selv midt i husprosjekt, veldig morsomt og langdrygt, men du verden så fornøyd så langt.

    hugoogmonica.blogg.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for besøk, og koselig kommentar :) Ja det er veldig gøy med husprosjekt! Klarer ikke slutte å se for meg, og å planlegge. Gøy å se hvordan ting begynner å falle på plass, selv om jeg nok aldri blir ferdig... Lykke til videre med huset ditt!

      Julie

      Slett